Mindshare, VML Poland, Grey i Brand New Heaven nadal będą pracować dla mBanku
mBank przez kolejne trzy lata będzie współpracował z domem mediowym Mindshare i agencjami: VML Poland, Grey Worldwide Warszawa i Brand New Heaven.
Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym planowaniem i zakupem mediów, zajmuje się Mindshare. Agencją strategiczną mBanku została Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię "Kredyt ma się rozumieć". Agencję Grey wspierać będzie Brand New Heaven. Strategia reklamowa marki mBank w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland.
"Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie one potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen" - mówi cytowana w komunikacie prasowym Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.
(DR, 06.09.2016)
