Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alexander Sorg został prezesem Burda International Polska

Alexander Sorg (fot. materiały prasowe Burda International Polska)

Alexander Sorg został prezesem grupy Burda International Polska. Odpowiada za strategię rozwoju produktów i biznesu wydawnictwa oraz cyfryzację. Przejmuje obowiązki od Margaret Ann Dowling, która była dyrektorem regionalnym Burdy w Polsce i Czechach.

Alexander Sorg 10 lat zarządzał Burdą na Ukrainie, a w ostatnich latach był dyrektorem regionalnym w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. Cytowany w komunikacie prasowym powiedział: „Moje doświadczenie na międzynarodowym rynku wydawniczym z pewnością przyczyni się do dalszego rozwoju firmy. Jestem przekonany, że wraz z grupą znakomitych menadżerów kontynuować będziemy rozwój grupy mediowej Burda, dbając o wysoką jakość swoich produktów, zadowolenie czytelników oraz bliską współpracę z klientami”.

Margaret Ann Dowling, dotychczasowa dyrektor regionalna Burdy w Polsce i Czechach zakończyła swój trzyletni kontrakt. Będzie zajmować się konsultingiem. Rozpoczęła  podyplomowe studia na Uniwersytecie Stanford w zakresie innowacji korporacyjnej i rozwoju nowych modeli biznesowych.

Burda Polska wydaje m.in.: "Elle", "Galę", "National Geographic", "Claudię", "Dobre Rady". (PR)

(02.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.