Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmieniony "Shape" stawia na fitness

Wrześniowy "Shape" z Elżbietą Romanowską, Pauliną Krupińską i Klaudią Halejcio na okładce (fot. materiały prasowe)

"Shape" (Marquard Media Polska) zmienił format, tematykę i nakład. Teraz będzie w nim więcej o zdrowym żywieniu i fitnessie. Miesięcznik chce rywalizować z "Be Active. Dietetyka & Fitness" (Edipresse Polska) i "Women's Health" (Motor-Presse Polska).

- To pierwsze w pełni autorskie wydanie magazynu pod redakcją nowej naczelnej Edyty Litwiniuk (jest nią od czerwca br. - przyp. red.) - mówi Marcin Gugała, brand manager "Shape". W piśmie jest więcej niż dotychczas o zdrowym trybie życia i fitnessie, a mniej o modzie i kosmetykach.
Magazyn kosztuje teraz 6,99 zł (poprzednio 7,99 zł bez dodatków i 13,99 zł z gadżetami) i nadal ma 132 strony. Miesięcznik zwiększył format - z 190x253 mm na 205x275 mm - podobny mają inne magazyny o zdrowym stylu życia.
- Zmiany upodabniają magazyn do oryginalnego, amerykańskiego wydania "Shape". Nie ukrywamy, że chcemy konkurować z "Be Active. Dietetyka & Fitness" i "Women's Health". Aby z nimi konkurować, musieliśmy zmienić nasze pismo - mówi Gugała.
Ruszyła również strona Shape.pl, na której w najbliższym czasie mają też się pojawić autorskie treści wideo.
Sprzedaż zmienionego miesięcznika wspiera promocja w telewizji, radiu, prasie i Internecie.
W kwietniu br. średnia sprzedaż "Shape" wyniosła 17 363 egz. (dane ZKDP).

(JM, 31.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.