Zmieniony "Shape" stawia na fitness

Wrześniowy "Shape" z Elżbietą Romanowską, Pauliną Krupińską i Klaudią Halejcio na okładce (fot. materiały prasowe)
"Shape" (Marquard Media Polska) zmienił format, tematykę i nakład. Teraz będzie w nim więcej o zdrowym żywieniu i fitnessie. Miesięcznik chce rywalizować z "Be Active. Dietetyka & Fitness" (Edipresse Polska) i "Women's Health" (Motor-Presse Polska).
- To pierwsze w pełni autorskie wydanie magazynu pod redakcją nowej naczelnej Edyty Litwiniuk (jest nią od czerwca br. - przyp. red.) - mówi Marcin Gugała, brand manager "Shape". W piśmie jest więcej niż dotychczas o zdrowym trybie życia i fitnessie, a mniej o modzie i kosmetykach.
Magazyn kosztuje teraz 6,99 zł (poprzednio 7,99 zł bez dodatków i 13,99 zł z gadżetami) i nadal ma 132 strony. Miesięcznik zwiększył format - z 190x253 mm na 205x275 mm - podobny mają inne magazyny o zdrowym stylu życia.
- Zmiany upodabniają magazyn do oryginalnego, amerykańskiego wydania "Shape". Nie ukrywamy, że chcemy konkurować z "Be Active. Dietetyka & Fitness" i "Women's Health". Aby z nimi konkurować, musieliśmy zmienić nasze pismo - mówi Gugała.
Ruszyła również strona Shape.pl, na której w najbliższym czasie mają też się pojawić autorskie treści wideo.
Sprzedaż zmienionego miesięcznika wspiera promocja w telewizji, radiu, prasie i Internecie.
W kwietniu br. średnia sprzedaż "Shape" wyniosła 17 363 egz. (dane ZKDP).
(JM, 31.08.2016)
