Grupa Żywiec z kampanią promującą piwo Królewskie na 100-lecie Legii
31.08.2016, 06:21

Puszki na 100-lecie Legii
„Puszka na 100-lecie Legii” to akcja promocyjna Grupy Żywiec dla piwa Królewskie.
W ramach aktywacji kibice będą mogli wybrać wzór puszki, który jeszcze w tym roku zostanie wprowadzony do dystrybucji. Akcji „Puszka na 100-lecie Legii” towarzyszy konkurs i kampania digital.
Za przygotowanie aktywacji, obsługę konkursu i kreację do kampanii display wspierającej konkurs odpowiada Point of View. Agencja przygotowała także stronę internetową oraz projekty graficzne, odpowiada również za przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fan page marki Królewskie na Facebooku. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się Starcom Mediavest Group.
(AMS, 31.08.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
