Agencja GPD obroniła budżet reklamowy marki Lech
Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań ATL dla marki Lech. Wygrała go agencja GPD, która wymyśliła Leszka Chmielewskiego.
Na liście zaproszonych do przetargu było sześć agencji: GPD, Huta 19, PZL, Brain, DDB & tribal i Bardzo. Do drugiego etapu przetargu zakwalifikowały się GPD i Huta 19. - Projekty przedstawione przez obydwie agencje przeszły serię badań konsumenckich, zarówno ilościowych, jak i jakościowych - mówi Marta Mucha-Bajda, kierownik ds. zakupów w Kompanii Piwowarskiej. Końcowa ocena przesądziła o wygranej GPD, która przedłużyła współpracę z marką na kolejne dwa lata.
GPD zajmuje się obsługą marki Lech od jesieni 2013 roku. To ta agencja przygotowała dla Lecha komunikację, w której występuje Leszek Chmielewski. Jest ona realizowana od kwietnia 2014 roku.
(AMS, 30.08.2016)