Ruszyła kampania wspierająca katalog IKEA 2017
IKEA promuje nowy katalog (fot. materiały prasowe)
Tegoroczna odsłona kampanii wspierająca katalog IKEA 2017 promowana jest hasłem „Dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu”.
W ramach działań przewidziano kampanię telewizyjną, działania w Internecie i social mediach, media relations, współpracę z influencerami oraz eventy konsumenckie. Kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Grey Group Poland, za komunikację internetową odpowiadają agencje Kalicińscy.com, K2 i Performance Media, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm, a za eventy konsumenckie odpowiada Blue Ivy.
Katalog IKEA 2017 ma 324 strony, liczba egzemplarzy dystrybuowanych w Polsce to prawie 6 mln sztuk. Uzupełnieniem papierowej wersji katalogu jest nowa aplikacja IKEA Katalog dostępna na smartfony, laptopy, tablety i komputery stacjonarne.
(AMS, 28.08.2016)