Grupa 4fun Media w pierwszym półroczu 2016 roku uzyskała z reklam ponad 10 mln zł
Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym półroczu br. zanotowała wyższe przychody niż rok temu, ale miała niższy zysk netto.
W porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., przychody grupy wzrosły o 88 proc. do 18 mln zł, z czego 10,3 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 17 proc.). Działalność agencji reklamowej Bridge2fun przyniosła 1,5 mln zł przychodów, a 4,4 mln zł sprzedaż reklam zewnętrznych przez spółkę zależną Screen Network (4fun Media SA stała się jej większościowym akcjonariuszem jesienią ub.r.).
Zysk netto Grupy 4fun Media zmniejszył się o 35 proc. do 744 tys. zł. EBITDA wyniosła 3 mln zł (wzrost o 31 proc.)
4fun Media jest nadawcą kanałów muzycznych 4fun.tv, 4fun Hits i 4fun Dance. W grupie kapitałowej są również Screen Network (firma reklamy zewnętrznej), Program (dystrybucja kanałów telewizyjnych) oraz Bridge2fun (agencja reklamowa).
(KOZ, 27.08.2016)