Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa 4fun Media w pierwszym półroczu 2016 roku uzyskała z reklam ponad 10 mln zł

Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym półroczu br. zanotowała wyższe przychody niż rok temu, ale miała niższy zysk netto.

W porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., przychody grupy wzrosły o 88 proc. do 18 mln zł, z czego 10,3 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 17 proc.). Działalność agencji reklamowej Bridge2fun przyniosła 1,5 mln zł przychodów, a 4,4 mln zł sprzedaż reklam zewnętrznych przez spółkę zależną Screen Network (4fun Media SA stała się jej większościowym akcjonariuszem jesienią ub.r.).
Zysk netto Grupy 4fun Media zmniejszył się o 35 proc. do 744 tys. zł. EBITDA wyniosła 3 mln zł (wzrost o 31 proc.)
4fun Media jest nadawcą kanałów muzycznych 4fun.tv, 4fun Hits i 4fun Dance. W grupie kapitałowej są również Screen Network (firma reklamy zewnętrznej), Program (dystrybucja kanałów telewizyjnych) oraz Bridge2fun (agencja reklamowa).

(KOZ, 27.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.