Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zimoch, Szpakowski i Kurski wśród najbardziej wpływowych ludzi sportu "Forbesa"

Tomasz Zimoch, Dariusz Szpakowski, Jacek Kurski i Zygmunt Solorz-Żak znaleźli się w rankingu "Pięćdziesięciu najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie" miesięcznika "Forbes". W sumie w zestawieniu jest dziewięć osób związanych z rynkiem medialnym.

Pierwsze miejsce w rankingu zajął Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej. Spośród ludzi mediów najwyżej, bo na ósmym miejscu, jest Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu. Na 10. miejscu znalazł się Robert Korzeniowski, obecnie menedżer projektu w Grupie Lux Med, a w latach 2004-2009 szef sportu w TVP.
Miejsca od 12. do 14. zajmują obecni pracownicy TVP, są to kolejno: dyrektor TVP Sport Włodzimierz Szaranowicz, komentator Dariusz Szpakowski i prezes TVP Jacek Kurski. Na miejscu 19. znajduje się kolejny komentator TVP - Przemysław Babiarz.
Na miejscu 28. uplasował się Tomasz Zimoch, były komentator Programu I Polskiego Radia, a miejsce niżej jest Mateusz Borek, komentator Polsat Sport. Pięćdziesiątkę zamyka Michał Pol, szef newsroomu sportowego Grupy Onet-RASP i redaktor naczelny "Przeglądu Sportowego".
Ranking przygotował "Forbes" wraz z firmą badawczą Pentagon Research. Poddano analizie 100 kandydatów wyselekcjonowanych m.in. na podstawie zeszłorocznych wyników rankingu i najświeższych wydarzeń sportowych.

(JM, 25.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.