Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Igrzyska w Rio

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trakcie igrzysk najwięcej użytkowników miał Eurosport.onet.pl

Przez 12 dni Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro najwięcej użytkowników przyciągał serwis Eurosport.onet.pl - wynika z badania PBI/Gemius.

Eurosport.onet.pl najwięcej użytkowników (1,9 mln) miał 15 sierpnia, kiedy Anita Włodarczyk, pobijając rekord świata, zdobyła złoty medal w rzucie młotem. Najmniej użytkowników (1,01 mln) odwiedziło go 5 sierpnia, w dniu otwarcia olimpiady.
Sportowefakty.wp.pl najlepszy wynik miały 21 sierpnia (mecz Polska - Niemcy w piłkę ręczną) - 1,81 mln użytkowników. Najsłabszy dzień tego serwisu (1,03 mln użytkowników) to 5 sierpnia. - SportoweFakty były jedynym serwisem sportowym, który zapewnił czytelnikom ekskluzywne materiały wideo, dzięki współpracy z TVP Sport. Uzupełnialiśmy je newsami, publicystyką, danymi statystycznymi, przygotowanymi przez pracujący 24 godziny na dobę newsroom. W projekt w Polsce i Brazylii zaangażowaliśmy ponad 70 osób. Zmagania w Rio były najpopularniejszymi igrzyskami w historii Grupy - komentuje Dariusz Górzny, dyrektor działu Sport w Grupie Wirtualna Poska.
Sport.pl (Agora) każdego dnia zawodów był trzecim najpopularniejszym serwisem sportowym. Najwięcej użytkowników (967 tys.) miał 10 sierpnia, kiedy polskie kajakarki zdobywały srebro i brąz. Najmniej, podobnie jak poprzednicy, w dniu otwarcia (507 tys.). - Dane PBI/Gemius pokazują wyniki tylko z jednej perspektywy: zasięgu uzależnionego od wielkości stron głównych portali. W sieciach społecznościowych, jak pokazują dane Similar Web, zdecydowanym liderem podczas Rio był Sport.pl - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Sport.pl.
Serwis sportowy Telewizji Polskiej Sport.tvp.pl najlepszy wynik (673 tys. użytkowników) zanotował 18 sierpnia (brązowy medal Moniki Michalik w zapasach kobiet, finał pchnięcia kulą z udziałem Tomasza Majewskiego), a najgorszy - w dzień otwarcia (97,5 tys.). Przegladsportowy.pl najwięcej użytkowników (623 tys.) przyciągnął 17 sierpnia (mecz siatkarzy z USA), a najmniej (263 tys.) 19 sierpnia. Sport.interia.pl najpopularniejszy było też 17 sierpnia (589 tys.). Najsłabszy wynik serwis ten osiągnął 5 sierpnia - 250 tys. użytkowników.
Biorąc pod uwagę Grupy, a nie serwisy, we wszystkie dni igrzysk prowadził Onet-RASP (poza Eurosport.onet.pl i Przegladsportowy.pl, w niektóre dni do pierwszej dziesiątki wchodził też serwis sportowy "Faktu"). Dane: PBI/Gemius.

Create bar charts

(JM, 24.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.