Kabareciarz w reklamie BGŻ BNP Paribas
Mikołaj Cieślak, członek Kabaretu Moralnego Niepokoju, wystąpił w telewizyjnym spocie reklamowym BGŻ BNP Paribas.
Spot reklamuje kredyt gotówkowy z oprocentowaniem 4,99 w skali roku. Maciej Cieślak gra tam "przełowcę", który zawsze poluje na okazje, dlatego nie może przegapić oferty BGŻ BNP Paribas. Cieślak bierze też udział w kampanii internetowej - jest przewodnikiem na stronie Przelowcy.pl, informującej o szczegółach oferty banku. Jak wyjaśniła Magdalena Ostrowska z departamentu PR i komunikacji wewnętrznej banku BGŻ BNP Paribas SA, na razie nie ma planów współpracy z Cieślakiem w kolejnych odsłonach reklam banku.
Mikołaj Cieślak nie występował dotychczas w komunikacji marketingowej. - Nasza najnowsza reklama utrzymana jest w konwencji komediowej - Magdalena Ostrowska wyjaśnia, dlaczego go zaangażowano.
Autorem kampanii BGŻ BNP Paribas jest agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
(AMS, 24.08.2016)