Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na kompleksową obsługę reklamową

W poniedziałek 22 sierpnia br. na stronach internetowych Totalizatora Sportowego, spółki skarbu państwa, która ma monopol na prowadzenie gier liczbowych, zamieszczono informację o przetargu nieograniczonym na świadczenie usług reklamowych.
Wybrana w przetargu Totalizatora Sportowego agencja ma się zająć jego kompleksową obsługą reklamową, w tym planowaniem strategicznym, obsługą ATL (radio, prasa, outdoor, telewizja, kino) i BTL (m.in. projektowanie wzorów kuponów-zdrapek), eventami, działaniami niestandardowymi.
Termin składania ofert mija 9 września br. (wadium wynosi 20 tys. zł). Po nim nastąpi etap agencyjnych prezentacji. Umowa z wybraną w przetargu agencją ma być podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejny.
Totalizator Sportowy do wybranych agencji skierował bezpośrednie zaproszenie do zapoznania się z warunkami przetargu.
Obecnie za obsługę Totalizatora Sportowego odpowiadają trzy agencje wyłonione w przetargu w marcu 2014 roku: 2012 Agency, Fat Baby i FCB Warsaw.
W marcu br. ze stanowiska prezesa Totalizatora Sportowego został odwołany Wojciech Szpil, który był związany z tą firmą od 2009 roku. Początkowo, jako członek zarządu, odpowiadał za sprzedaż i marketing. Jego następca nie został na razie wybrany.
(AMS, 23.08.2016)
