Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Igrzyska w Rio

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podczas igrzysk serwisy sportowe Onet-RASP miały więcej użytkowników niż WP

(fot. materiały prasowe PBI/Gemius)

W trakcie Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro serwisy sportowe Grupy Onet-RASP przyciągały więcej użytkowników niż sport WP i Grupy Gazeta.pl - wynika z badania PBI/Gemius.

W badanym okresie (do 18 sierpnia, igrzyska zakończyły się 21 sierpnia) serwisy sportowe Onet-RASP najpopularniejsze były we wtorek 16 sierpnia - przyciągnęły wtedy 2,1 mln użytkowników. Tego dnia dla Polski medale zdobyły kajakarki Marta Walczykiewicz (srebro) oraz Beata Mikołajczyk i Karolina Naja (brąz). Średnio od 1 do 18 sierpnia serwisy sportowe Onet-RASP przyciągały 1,78 mln użytkowników. Najmniej - 1,2 mln - pierwszego dnia zawodów.
Serwisy sportowe WP i Gazety.pl najpopularniejsze były 10 sierpnia - kiedy Polacy grali w siatkówkę z Iranem. Wirtualna Polska miała wtedy 1,8 mln użytkowników, a Gazeta.pl - 1 mln. Najmniej użytkowników miały podobnie jak Onet-RASP pierwszego dnia igrzysk - WP 1 mln, a Gazeta.pl 550 tys.

(JM, 22.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.