Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Zaborski poprowadzi ”Popołudniową rozmowę w RMF FM”

Marcin Zaborski (fot. RMF FM)

Marcin Zaborski, który po ponad 15 latach pracy odszedł z Programu III Polskiego Radia, od 1 września będzie pracował w RMF FM.

Marcin Zaborski będzie prowadzić ”Popołudniową rozmowę w RMF FM”, codziennie po ”Faktach” o godz. 18.

– Moimi gośćmi będą zarówno politycy, jak i bohaterowie najważniejszych aktualnych wydarzeń. Będziemy wraz z nimi podsumowywać i komentować najważniejsze fakty dnia – mówi Marcin Zaborski. Będą to wywiady jeden na jeden.
Zaborski ma nie tylko prowadzić popołudniową rozmowę. – Przygotowane przeze mnie analizy, komentarze i informacje będzie można usłyszeć także w ”Faktach” – informuje dziennikarz.

Od 2000 roku był on związany z radiową Trójką. Od lipca 2009 roku prowadził "Salon polityczny Trójki". Na początku 2010 roku z grafiku gospodarzy porannych rozmów zdjął go ówczesny dyrektor Jacek Sobala. Do "Salonu politycznego Trójki" Zaborski wrócił na początku października 2011 roku. W lutym br. dyrektor Trójki Paulina Stolarek-Marat ponownie odsunęła go od prowadzenia porannych wywiadów. Ostatnio dziennikarz był gospodarzem popołudniowego "Pulsu Trójki". Po raz ostatni program ten poprowadził 7 lipca br.

PRZECZYTAJ TEŻ: Warsztat Marcina Zaborskiego

Od września ”Poranną rozmowę w RMF FM” (po ”Faktach” o godz. 8) będzie prowadzić Robert Mazurek.

(KOZ, 18.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.