Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były reporter "Panoramy" założył pismo społeczno-satyryczne „Bicz”

Dwutygodnik "Bicz" zadebiutuje 22 sierpnia br.

W poniedziałek 22 sierpnia br. ukaże się pierwszy numer bezpłatnego dwutygodnika społeczno-satyrycznego „Bicz”. Jego redaktorem naczelnym jest Radosław Masłowski, były reporter „Panoramy” TVP 2 i jednocześnie członek zarządu Centrum Europejskich Mediów i Innowacji CEMI, które jest wydawcą tytułu.

Radosław Masłowski rozpoczął pracę nad dwutygodnikiem po tym, jak wiosną br. został zwolniony z „Panoramy”, gdzie był reporterem od 2005 roku.

Twórcy „Bicza” wzorowali się m.in. na nieistniejącym już piśmie satyrycznym „Szpilki”. - Mamy obecnie najpiękniej złożoną gazetę na rynku i to będzie nasz wyróżnik. Zawsze na jedynce będzie całostronicowa ilustracja – zachwala Radosław Masłowski, podkreślając, że duży nacisk kładziony jest na szatę graficzną. Pismo ma się utrzymywać z reklam.

Dyrektorem artystycznym został Patryk Sroczyński. Ilustracje będą tworzyć głównie Stanisław Gajewski, Tomasz Niewiadomski i Marcin Bondarowicz.

„Bicz” będzie kierowany przede wszystkim do czytelników powyżej 45. roku życia. Będą znajdowały się w nim komiksy, memy, ciekawostki z gazet przedwojennych i z czasów PRL. - Gazeta przeznaczona jest szczególnie do tych, którzy pamiętają absurdy z tamtego okresu – mówi naczelny.

W czasopiśmie pojawią się takie działy, jak: Poliż inglisz (prowadzony przez Kevina Aistona), Studio Tyle Wizji (Adam Feder), Akty roztargnienia (Tomasz Jastrun), Humoreska, Przed wojną i po wojnie, Z piskiem opon. Do dwutygodnika będzie pisał też Kuba Wątły, który w maju br. po siedmiu latach zakończył współpracę z Superstacją (prowadził programy ”Krzywe zwierciadło” i ”Suma tygodnia”).
Dwutygodnik będzie miał 24 strony i zostanie wydany w nakładzie 30 tys. egz. Tytuł będzie dostępny za darmo w wybranych punktach na terenie Warszawy (hotele, restauracje, salony kosmetyczne). Będzie też rozdawany na ulicach w okolicach stacji metra (do roznoszenia gazety zatrudniono 30 osób). Od drugiego numeru gazeta będzie dystrybuowana również w Gdańsku i we Wrocławiu (po 30 tys. egz. w każdym z miast). W zależności od zainteresowania tytułem będzie wydawany także w innych miastach.

(IKO, 18.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.