Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwójka premierowe odcinki seriali wprowadzi zaraz po Igrzyskach Olimpijskich

Serial "Barwy szczęścia" wraca na antenę TVP 2

Emisję premierowych odcinków codziennych seriali w prime time Program 2 Telewizji Polskiej zacznie już w poniedziałek 22 sierpnia – przed startem jesiennej ramówki.

Nazajutrz po zakończeniu Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro, w paśmie o godz. 20 TVP 2 wprowadzi premierowe odcinki serialu "Barwy szczęścia". Będą nadawane od poniedziałku do piątku. Drugim serialem, który wejdzie na antenę przed startem jesiennej ramówki, jest „Na sygnale” - jego premierowe odcinki będą nadawane od poniedziałku do piątku o 20.35.

- Po okresie dobrych emocji sportowych w czasie Igrzysk Olimpijskich chcemy zaproponować widzom emocje serialowe związane z nowymi odcinkami "Barw szczęścia", jednego z naszych najpopularniejszych seriali – mówi Joanna Klimek, dyrektor biura programowego TVP. W sezonie 2015/2016 serial "Barwy szczęścia" przyciągał średnio 3,48 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).
Transmisje sportowe z rozpoczętych 5 sierpnia igrzysk w Rio de Janeiro pozwoliły Dwójce znacznie poprawić wyniki oglądalności – w pierwszy weekend igrzysk stacja notowała udziały w rynku ponaddwukrotnie większe niż w poprzedzającym tygodniu, a po pięciu dniach zawodów olimpijskich miała 10,2 proc. udziału w rynku (dla porównania, w lipcu udział Dwójki wyniósł 6 proc.).

W lutym br., przed tradycyjnym startem wiosennych ramówek, nowe programy wprowadził na antenę TVN. Poszedł wtedy jeszcze dalej niż Dwójka, bo przyspieszył także premiery dużych formatów rozrywkowych: "MasterChef Junior" i "Mali giganci". Jednak w tym sezonie TVN zaczyna nową ramówkę w normalnym terminie, we wrześniu. Zamiast wcześniejszego startu jesiennych programów stacja wybrała bowiem inny wariant: wprowadziła kilka nowości w ramówce letniej.

Serial "Barwy szczęścia" obchodzi w tym roku dziesięciolecie. W nowym sezonie do jego obsady dołączą m.in. Elżbieta Romanowska, Helena Englert i Edyta Herbuś. Zarówno "Barwy szczęścia", jak i "Na sygnale" produkuje dla TVP firma Tadeusza Lampki, Artrama.

(RUT, 12.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.