Carlsberg Polska wybiera dwie agencje do promocji konsumenckich w 2017 roku

Obecna platforma komunikacyjna Carlsberga to: "Gdyby Carlsberg robił..."
Carlsberg Polska w przetargach wybierze agencje do realizacji promocji konsumenckich w 2017 roku dla Kasztelana i Carlsberga.
Beata Ptaszyńska-Jedynak, communications director w Carlsberg Polska, informuje, że trwa już pierwszy etap przetargu na obsługę promocji konsumenckiej marki Carlsberg w 2017 roku. Ponadto Carlsberg Polska jest na wstępnym etapie przetargu (briefing) na realizację przyszłorocznych działań aktywacyjnych marki Kasztelan.
- Ze względu na to, że oba działania dotyczą następnego roku, nie możemy podać bardziej szczegółowych informacji - mówi Ptaszyńska-Jedynak.
Obecnie za obsługę kreatywną marki Kasztelan odpowiada agencja Red8 Advertising, w przypadku marki Carlsberg wykorzystywana jest globalnie kreacja agencji 72 & Sunny NL B.V.
(AMS, 11.08.2016)
