Lidl był najbardziej promowaną marką w pierwszym półroczu 2016
W kampanii Lidla występują Dorota Wellman i Karol Okrasa
Lidl to marka, która w pierwszym półroczu br. przeznaczyła największy budżet na promocję - 284,2 mln zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media.
W sumie wszyscy monitorowani reklamodawcy na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) od stycznia do czerwca br. wydali według Kantar Media 15,32 mld zł (o 6,87 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu ub.r.). Spośród najbardziej promowanych marek liderem pozostaje właściciel sieci dyskontów Lidl Polska - 284,2 mln zł (wzrost o 12,42 proc.). Firma w kampaniach wykorzystuje format reklamowy z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Za tę kampanię odpowiada GPD Advertising.
W zestawieniu najmocniej promujących się marek w pierwszym półroczu br. drugie miejsce zajęła sieć sklepów AGD i RTV Media Expert z wydatkami 154,35 mln zł (wzrost o 76,87 proc.). W reklamach firmy występuje Ewelina Lisowska.
Aż o 31,89 proc. budżet promocyjny zwiększyła w pierwszym półroczu br. Biedronka (Jeronimo Martins Polska) - do 152,28 mln zł.
Wśród najsilniej promowanych marek znalazły się także: Kinder (Ferrero Polska) - 132,22 mln zł (wzrost o 50,33 proc.), Play (P4) - 124,04 mln zł (wzrost o 6,74 proc.).
brandy polrocze
Create bar charts
(DR, 11.08.2016)