Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Pospieszalski w TVP 1 zajmie miejsce programu Tomasza Sekielskiego

Program publicystyczny Jana Pospieszalskiego pt. "Warto rozmawiać" w jesiennej ramówce TVP 1 zostanie przesunięty do czwartkowego pasma po "Sprawie dla reportera" Elżbiety Jaworowicz. Poprzednio ten czas należał do programu "Po prostu" Tomasza Sekielskiego.

Nadawany od stycznia 2013 roku program reporterski "Po prostu" nie wróci już na antenę Jedynki. Z kolei audycja "Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego, która po kilkuletniej przerwie pojawiła się w Jedynce (wcześniej dziennikarz miał program "Bliżej" w TVP Info), wiosną br. była emitowana we wtorki o 21.25. Teraz w jesiennej ramówce Jedynki program Pospieszalskiego zajmie pasmo w czwartki o 22.25, następujące po najpopularniejszym telewizyjnym programie interwencyjnym, czyli "Sprawie dla reportera".
Wiosną br. "Warto rozmawiać" oglądało w Jedynce średnio 693,2 tys. widzów. TVP zaczęła emitować ten program w 2004 roku - wtedy nadawała go Dwójka. W 2009  "Warto rozmawiać" przeniesiono do Jedynki, a w 2011 spadł z ramówki. Jeszcze w tym samym roku Jan Pospieszalski dostał audycję "Bliżej" w TVP Info, którą prowadził do końca lutego br.
Wiosną br. program Tomasza Sekielskiego był nadawany co drugi tydzień, na zmianę z programem Jacka Łęskiego „Chodzi o pieniądze”. W jesiennej ramówce audycja Jacka Łęskiego będzie we wtorki o 22.20.

(RUT, 11.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.