Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Sierpień 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius zwyciężył w Turcji

Gemius wygrał przetarg na badanie internetu w Turcji. To kolejny sukces Gemiusa w tym roku. Wcześniej firma wygrała przetargi w Polsce i Czechach oraz zdobyła prestiżową nagrodę europejskiej branży internetowej – IAB Research Award. 

W ostatnim tygodniu lipca IAB Turcja, czyli organizacja branżowa, która decyduje o tym, która firma jest oficjalnym dostawcą badań internetu na lokalnym rynku, ogłosiła wyniki przetargu. Konkurs, po raz kolejny, wygrał Gemius, który działa w Turcji od 2009 roku.

Gemius dostarczy tureckim klientom dane prezentujące zasięg zarówno na wszystkich, jak i poszczególnych urządzeniach (PC, tablet, smartfon) oraz dane o tym, jak internauci korzystają z internetu z dnia na dzień (tj. we wtorek za poniedziałek, a w środę za wtorek). W badaniu nie zabraknie pomiaru aplikacji mobilnych oraz materiałów audio i wideo w sieci.

To oznacza, że wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i reklamodawcy w Turcji będą mieli pełny wgląd w to, jak i jacy internauci korzystają z sieci – od stron desktopowych, przez mobilne po apki i multimedia, zarówno łącznie, jak i z podziałem na różne urządzenia. A do tego w częstotliwościach dziennej i miesięcznej. O jakości metodologii badawczej oferowanej przez Gemiusa świadczą nie tylko wygrane ostatnio przetargi, tj. w Polsce czy Czechach, ale też dwie statuetki od IAB Europe (IAB Research Awards, Lizbona 2016 oraz Berlin, 2015 r.).

Ale to nie koniec nowości na tureckim rynku. Gemius łączy siły z Nielsenem. Obie firmy w ostatnim roku pracowały razem nad rozwinięciem metodologii badań, integrującej dane o mediach online z danymi dotyczącymi telewizji.

W walce o status oficjalnego dostawcy badania internetu w Turcji Gemius pokonał rywali z całego świata.

(10.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.