Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystawa Grand Press Photo 2016 w szczecińskiej Kaskadzie

Do 25 sierpnia w galerii Kaskada w Szczecinie będzie otwarta pokonkursowa wystawa XII edycji Grand Press Photo. Do obejrzenia najlepszych zdjęć prasowych 2016 roku zaprasza organizator konkursu – magazyn „Press” oraz partner wystawy – Pomorze Zachodnie.

W ramach wystawy w Centrum Kultury Euroregionu „Stara Rzeźnia” w Szczecinie odbędą się warsztaty fotograficzne z laureatem Grand Press Photo 2015 Maciejem Moskwą. W warsztatach wezmą udział osoby nagrodzone w konkursie Pomorze Zachodnie – Życie codzienne. Autorzy najlepszych zdjęć otrzymają nagrody pieniężne.

Dramat uchodźców przybywających do Europy, Paryż po zamachach terrorystycznych, Polska w czasie kampanii wyborczej, nadzieja wygrywająca z ludzkimi dramatami, technika wkraczająca w naturę, życie rosyjskich elit i polskich emigrantów – to niektóre z tematów zdjęć prezentowanych na wystawie podsumowującej konkurs Grand Press Photo 2016. To wyjątkowe prace wybrane przez jury spośród kilku tysięcy nadesłanych na konkurs. Są wśród nich m.in. niesamowite zdjęcie Warszawy nocą zrobione z pokładu śmigłowca, sugestywny zapis spotkania prezydenta Andrzeja Dudy z papieżem Franciszkiem, opowieść o świni Lilly żyjącej w bloku na warszawskim Ursynowie, obrazy z backstage'u największych pokazów mody na świecie.

Grand Press Photo jest konkursem dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, w agencjach fotograficznych oraz dla freelancerów.
Partnerami wystawy miejskiej w Szczecienie są galeria Kaskada i Pomorze Zachodnie.
Patroni medialni: "Głos Szczeciński", NaszeMiasto.pl, MM Trendy, TVP Szczecin.
Mecenasem Grand Press Photo 2016 jest Nikon Polska.
Partnerem jest Narodowe Centrum Kultury z programem „Kultura dostępna”.
Partnerami wystaw są: ANWIL SA i Drukarnia Andrus.

(09.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.