Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Sierpień 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jasmine Thompson zaśpiewa podczas ESKA Music Awards 2016

Jasmine Thompson jest drugą po Alanie Walkerze zagraniczną gwiazdą, która uświetni galę rozdania ESKA Music Awards 2016. Wyjątkowy koncert połączony z przyznaniem prestiżowych nagród muzycznych odbędzie się 26 sierpnia w Szczecinie.

Obok zagranicznych gwiazd - Jasmine Thompson oraz Alana Walkera, podczas uroczystej gali ESKA Music Awards wystąpią polscy artyści, których piosenki na przełomie 2015 i 2016 roku biły rekordy popularności. Nie zabraknie ponadto muzycznych niespodzianek i nowych aranżacji znanych przebojów.

XV gala wręczenia ESKA Music Awards transmitowana będzie na antenie TVP1 i Radia ESKA. Kanał muzyczny ESKA TV pokaże retransmisję wydarzenia.

Wciąż można zagłosować na ulubionego artystę nominowanego do ESKA Music Awards 2016. Głos należy oddać za pośrednictwem strony internetowej ESKA Music Awards www.ema.eskago.pl do 25 sierpnia do godz. 8:00.

Sponsorem ESKA Music Awards Szczecin 2016 już po raz czwarty jest firma Zbyszko Company, m.in. producent napojów 3 Cytryny Zapuszkowane. Wydarzeniu patronuje Miasto Szczecin.

Jasmine Thompson to 16-letnia brytyjska piosenkarka i autorka piosenek tworząca muzykę z gatunku pop. Karierę rozpoczęła w wieku 10 lat. Popularność zyskała dzięki zamieszczanym na YouTube’ie coverom. Od początku zachwycała ciekawą i oryginalną barwą głosu oraz dojrzałymi aranżacjami znanych przebojów. W 2013 odbył się jej pierwszy występ w radiu. Nagrała też cover Chaki Khana, który po remiksie Felixa Jaehna w 2015 przyniósł jej jeszcze większy rozgłos. Wystąpiła w singlu Robina Schulza „Sun Goes Down”. W 2015 roku nagrała swój pierwszy singiel „Adore”.

Róża Adamcio, Specjalista ds. Public Relations

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.