Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz polskich szczypiornistów przebojem pierwszych dni Igrzysk Olimpijskich

W pierwszych dniach Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro najwięcej widzów zgromadziła transmisja meczu polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią. Wśród hitów były też transmisje z trasy kolarskiej. Igrzyska pomagają TVP poprawić udziały w rynku.

Przegraną polskich szczypiornistów (niedziela od godz. 21.15) oglądało w TVP 2 średnio 3,40 mln widzów, co dało stacji 26,8 proc. udziału w rynku. Drugie i trzecie miejsce zajęły transmisje kolarstwa szosowego ze startu wspólnego, także pokazywane w Dwójce. Rozpoczęte w niedzielę o 17.30 zawody kobiet były podzielone na kilka wejść antenowych. W najlepszym oglądało je 2,87 mln osób, co dało Dwójce 20 proc. udziału w rynku (Katarzyna Niewiadoma zajęła szóste miejsce). Natomiast sobotni wyścig mężczyzn, w którym Rafał Majka zdobył brązowy medal olimpijski, miał w najlepszym wejściu antenowym 2,82 mln widzów i 23,8 proc. udziału.
Czwarty pod względem wielkości widowni był mecz polskich siatkarzy z reprezentacją Egiptu, który zgromadził w Jedynce średnio 2,78 mln widzów (20,1 proc. udziału, niedziela o 19.50).
Wśród najpopularniejszych transmisji z igrzysk znalazły się jeszcze m.in. zawody wioślarskie. Zmagania kobiet w tej dyscyplinie sportu w sobotę oglądało w Jedynce 2,33 mln osób, a wioślarstwo mężczyzn tego samego dnia – 2,06 mln (także w Jedynce).
Igrzyska w Brazylii zaczęły się w piątek 5 sierpnia, według czasu polskiego ceremonia otwarcia zaczęła się dopiero dwie minuty przed pierwszą w nocy w sobotę. Transmitowały ją Jedynka i TVP Sport. Do godz. 2 w nocy ceremonię oglądało 453 tys. widzów na dużej antenie i 76 tys. w kanale sportowym (razem 529 tys.), a po godz. 2 odpowiednio: 263 tys. i 85 tys. (razem: 348 tys.).
Transmisje igrzysk znacznie poprawiły średni udział Dwójki w widowni telewizyjnej. W sobotę wyniósł on 11,1 proc., a w niedzielę - 13,7 proc., podczas gdy od poniedziałku do piątku stacja oscylowała w granicach 4,9 proc. - 5,8 proc. udziału. Zyskała, choć nie tak bardzo, także Jedynka, która miała 10,5 proc. udziału w sobotę i 11,1 proc. w niedzielę, a w poprzednie dni utrzymywała się w granicach 8,5 proc. - 10,5 proc., jedynie w czwartek osiągając 10,7 proc. Dla porównania, Polsat i TVN, które od poniedziałku do piątku (1-5 sierpnia) notowały średnie udziały powyżej 10 proc., w olimpijski weekend miały wyniki jednocyfrowe. Polsat odpowiednio 9,5 proc. i 8,3 proc., a TVN – 6,4 proc. i 7,5 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(09.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.