Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwa programy Doroty Wellman jesienią w TTV

Dorota Wellman jesienią poprowadzi dwa nowe programy w TTV (fot. mat. TTV)

Telewizja TTV wprowadzi jesienią na antenę m.in. program "Anatomia głupoty według Doroty Wellman" i prowadzony przez nią „Dzień, w którym pojawiła się forsa”. Stacja szykuje też nowy cykl Przemysława Kossakowskiego i program Michela Morana, jurora kulinarnych talent show TVN.

W "Anatomii głupoty" Dorota Wellman, wykorzystując absurdalne materiały wideo z Internetu, pokaże, jak uczyć się na cudzych błędach. Natomiast w każdym odcinku programu „Dzień, w którym pojawiła się forsa” jedna potrzebująca rodzina znajdzie pod swoimi drzwiami dużą kwotę pieniędzy. Dorota Wellman będzie obserwować uczestników, a na ich prośbę pomoże dobrze wykorzystać szansę, jaką dostali.
W „10 zadaniach specjalnych Michela Morana” juror emitowanych w TVN programów „Masterchef” i „Masterchef Junior” będzie gotował dania na specjalne okazje, w każdym odcinku przyrządzając kilkudaniowy posiłek i przekonując widzów, jakie to proste.
Docu-reality „Pierwszy raz za granicą” poprowadzi z kolei Janek Pirowski („W trasie” TTV, Radio Eska), który będzie podpatrywał Polaków jadących pierwszy raz na wakacje za granicą.
Natomiast Przemysław Kossakowski w nowym autorskim programie „Kossakowski. Być jak...” będzie się upodabniał do znanych osób – Dariusza Michalczewskiego, Doroty Wellman, Daniela Olbrychskiego, Magdy Gessler, Michała Wiśniewskiego i Natalii Siwiec.

(RUT, 04.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.