Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mogę robić programy na półkę

Edward Miszczak, drektor programowy TVN (fot. Marcin Obara dla Press)

Dożyłem takich pięknych czasów, że nie muszę żebrać o środki na produkcję telewizyjną. Mogę robić programy na półkę, a potem wprowadzać je na antenę lub do Playera w Internecie wtedy, kiedy jest zapotrzebowanie. Kiedyś o następnych edycjach musieliśmy decydować już w połowie sezonu, dzisiaj mamy komfort pracy, możemy spokojnie przeprowadzić casting. A ponieważ dzisiaj rynek potrzebuje dobrego kontentu właściwie przez cały czas, to będziemy wprowadzać nowości częściej niż dwa razy w roku.

Podjęliśmy na przykład decyzję o kontynuacji programu „Projektu lady”, który zadebiutował w te wakacje. Ale nie rozstrzygamy jeszcze, kiedy pokażemy drugą serię. Jesteśmy stacją komercyjną: jak agencje mówią, że jest zapotrzebowanie na ratingi, to dajemy im programy. Nie – to czekamy. Podobnie było z pierwszym sezonem „Projektu lady”. Media pisały, jaka to zła jest Rozenek, jak się program nie udał - a prawda jest taka, że czekaliśmy po prostu na odpowiedni moment, zapotrzebowanie rynku. I ten moment przyszedł latem. Konstruując letnią ramówkę, byliśmy w trudnej sytuacji: z jednej strony wydarzenia sportowe, do których nie mieliśmy praw, z drugiej Światowe Dni Młodzieży, które też były niewiadomą. Zdecydowaliśmy się emitować nowości – i uważam, że dzięki temu mieliśmy świetny lipiec. „Projekt Lady” przyciągał w lipcu ponad 2 miliony widzów, a jego średni udział w widowni komercyjnej to ponad 20 procent. Widownia najpopularniejszego odcinka „Domu marzeń” sięgała ponad miliona osób, a „Polowanie na mieszkanie” jest bezapelacyjnym liderem w swoim paśmie nadawania (niedziela o godz. 11).

PRZECZYTAJ TEŻ: Co jesienią pokaże TVN?

Edward Miszczak, drektor programowy TVN

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.