Tomasz Zimoch wrócił na antenę Polskiego Radia - w reklamie Lidla
Tomasz Zimoch występuje w sierpniowej kampanii reklamowej promującej ofertę sieci sklepów Lidl Polska.
W radiowej kampanii Lidla Zimoch z zapałem sprawozdawcy sportowego opowiada o artykułach szkolnych (przybory lekcyjne, ubrania) objętych ofertą promocyjną. Działania z udziałem dziennikarza prowadzone będą w sierpniu br. w wielu rozgłośniach radiowych - m.in. na antenach Polskiego Radia, którego przez lata był najbardziej rozpoznawalnym głosem.
- Pełne ekspresji wypowiedzi Tomasza Zimocha kojarzą się ze sportowymi emocjami jak również ze zdrowym stylem życia i doskonale podkreślają walory naszej oferty. Są pozytywnie odbierane przez klientów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR menedżer Lidl Polska. Za obsługę firmy odpowiada GPD Agency (kreacja) i MediaCom (zakup i planowanie mediów).
Tomasz Zimoch na początku czerwca br. po 38 latach pracy złożył wypowiedzenie w Polskim Radiu z winy pracodawcy. Wcześniej został zawieszony za wypowiedzi dla "Dziennika Gazety Prawnej", w których krytykował sytuację w mediach publicznych. Podczas Euro 2016 współpracował z TVN 24 i Radiem Zet. Z tą ostatnią stacją będzie też współpracował podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Jego autorski magazyn olimpijski będzie nadawany codziennie od 4 do 22 sierpnia o godz. 10.40. Stacji nie przeszkadza, że dziennikarz występuje w kampanii radiowej Lidla. - Tomasz Zimoch jest naszym współpracownikiem. Nie ingerujemy w jego działalność pozaantenową, która nie koliduje z wizerunkiem Radia Zet - informuje Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Grupy Eurozet.
Tomasz Zimoch nie odpowiedział, dlaczego zdecydował się na udział w kampanii reklamowej.
(DR, 02.08.2016)