Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Zimoch wrócił na antenę Polskiego Radia - w reklamie Lidla

Tomasz Zimoch występuje w sierpniowej kampanii reklamowej promującej ofertę sieci sklepów Lidl Polska.

W radiowej kampanii Lidla Zimoch z zapałem sprawozdawcy sportowego opowiada o artykułach szkolnych (przybory lekcyjne, ubrania) objętych ofertą promocyjną. Działania z udziałem dziennikarza prowadzone będą w sierpniu br. w wielu rozgłośniach radiowych - m.in. na antenach Polskiego Radia, którego przez lata był najbardziej rozpoznawalnym głosem.
- Pełne ekspresji wypowiedzi Tomasza Zimocha kojarzą się ze sportowymi emocjami jak również ze zdrowym stylem życia i doskonale podkreślają walory naszej oferty. Są pozytywnie odbierane przez klientów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR menedżer Lidl Polska. Za obsługę firmy odpowiada GPD Agency (kreacja) i MediaCom (zakup i planowanie mediów).
Tomasz Zimoch na początku czerwca br. po 38 latach pracy złożył wypowiedzenie w Polskim Radiu z winy pracodawcy. Wcześniej został zawieszony za wypowiedzi dla "Dziennika Gazety Prawnej", w których krytykował sytuację w mediach publicznych. Podczas Euro 2016 współpracował z TVN 24 i Radiem Zet. Z tą ostatnią stacją będzie też współpracował podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Jego autorski magazyn olimpijski będzie nadawany codziennie od 4 do 22 sierpnia o godz. 10.40. Stacji nie przeszkadza, że dziennikarz występuje w kampanii radiowej Lidla. - Tomasz Zimoch jest naszym współpracownikiem. Nie ingerujemy w jego działalność pozaantenową, która nie koliduje z wizerunkiem Radia Zet - informuje Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Grupy Eurozet.
Tomasz Zimoch nie odpowiedział, dlaczego zdecydował się na udział w kampanii reklamowej.

(DR, 02.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.