Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Redestowicz na miejsce Michała Nowosielskiego w BBDO Warszawa

Michał Nowosielski (fot. materiały prasowe)

Kamil Redestowicz, dotychczasowy digital creative director, od sierpnia będzie prowadził zespół kreatywny BBDO Warszawa. Michał Nowosielski, po czterech latach współpracy, rozstaje się z agencją.

- Moja wizja rozwoju firmy nie pokrywa się z wizją moich szefów - mówi Michał Nowosielski. Na pożegnanie napisał wiersz, który publikujemy na Press.pl.
"Nadszedł czas, żeby agencja obrała zdecydowany kurs na nowe technologie. Zgodnie z decyzją BBDO EMEA jesteśmy w trakcie tworzenia regionalnego hubu digitalowego. Jestem przekonany, że Kamil ze swoim dużym doświadczeniem zarówno w digitalowych, jak i tradycyjnych mediach, nie tylko świetnie poprowadzi kreację, ale też będzie miał duży udział w międzynarodowych pracach hubu"  – wyjaśnił zachodzące zmiany Igor Kaleński, CEO BBDO Warszaw.
Redestowicz związany jest z grupą BBDO od prawie 10 lat. Wcześniej pracował jako creative director Proximity Poland i digital creative director BBDO. Brał udział w międzynarodowych projektach sieci BBDO w biurach w Nowym Jorku, Paryżu i Toronto. Odpowiadał m.in. za wielokrotnie nagradzaną kampanię „Młodzi bogowie” dla Prudentialu. „Mamy mocny zespół kreatywny i wyraźny plan na rozwój agencji. Musimy jednak jeszcze sporo nadgonić. I to nie względem innych agencji, ale start-upów, firm technologicznych. To do nich chcielibyśmy równać kreatywnością i świeżością myślenia" - informuje Redestowicz.
“Kamil to facet, który – tak samo jak ja – myśli przede wszystkim o big idei, natomiast potrafi to wykorzystać w takich obszarach, które dla mnie są dziełem szatana. Poza tym jest co najmniej tak samo fajny jak ja i ludzie bardzo lubią z nim pracować. Co się tyczy zaś mojej osoby, to zaczynałem się obawiać, że jeśli teraz nie odejdę z reklamy, to chyba nigdy nie zostanę premierem" - skomentował te zmiany Michał Nowosielski.
Nowosielski do BBDO Warszawa dołączył na początku 2012 roku. Wcześniej przez dwa lata pracował w Young & Rubicam, do której przeszedł z Grupy Ogilvy, gdzie pracował od 2006 roku, także jako executive creative director. Wcześniej przez 13 lat związany był z agencją Publicis, której działem kreacji kierował od 2001 roku.
Marcin Nowak, dyrektor kreacji MullenLowe Warsaw, w zmianie w BBDO nie widzi niczego dziwnego. - Każdy CEO ma prawo do dobierania sobie ekipy według uznania i potrzeb - uważa Nowak. Podobnie sytuację komentuje Katarzyna Sośnierz, dyrektor kreatywna i partner agencji Lvov. - W tej branży już tak jest, że zmiana CEO zwykle pociąga za sobą zmianę dyrektora kreacji - mówi Sośnierz.
Tomasz Wojciechowski, dyrektor kreacji Havas Worldwide Warsaw, zauważa, że odejście Nowosielskiego jest zgodne z nowym trendem na rynku. - Niewielu już zostało w branży dyrektorów kreatywnych z doświadczeniem przede wszystkim w ATL. Ich miejsce zajmują ludzie z online'u - stwierdza Wojciechowski.
Mariusz Pitura, dyrektor kreacji Walk, jest natomiast zmianą w BBDO zaskoczony. - Szkoda, że w agencji nie znalazło się już miejsce dla człowieka od big idei. Bo nawet jeśli firma ma teraz kłaść większy nacisk na digital, to nie można zapominać, że w digitalu big idea jest również niezbędna - podkreśla Pitura. I dodaje: - Najlepsze, co  Michał może zrobić, to założyć teraz własną agencję.
Nowosielski przyznaje, że nie wyklucza takiej ewentualności, choć nie podaje, jakie ma dalsze plany zawodowe.
Michał Nowosielski jest jednym z najbardziej utytułowanych i nagradzanych dyrektorów kreacji, z nagrodami na polskich i zagranicznych festiwalach, w tym KTR, Golden Drum, Eurobest. Ma na koncie nagrody KTR za spoty radiowe dla Renault, HP, British Airways, Coca-Coli, za printy dla Castoramy, Coca-Coli oraz filmy dla Allianza, banku Pekao BP, Biedronki, Lecha. Najbardziej znane jego prace to kampania wprowadzająca na polski rynek OFE Allianz z filmem pt. „Wesołe jest życie staruszka”, a także robiona według pomysłu Kasi Kowalskiej i kontynuowana przez kilka lat kampania Biedronki pod ogólnym hasłem „Produkty z Biedronki polecają się…”.
Ponadto Nowosielski zdobył Grand Prix w kategorii Open ad na festiwalu Golden Drum w Portorożu za plakat „Chińska zupa do pracy” oraz złoto tamże w kategorii Film za reklamę dla Canal+. Nie tylko odpowiada za kreację, ale często sam gra w swoich spotach - m.in. w dwóch zrealizowanych przez BBDO Warszawa na Święto Policji ("Kwiaty” i ”Laurka”). .

(AMS, 01.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.