Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hanna Lis poprowadzi kulinarno-podróżniczy program w TVN Style

Do stycznia br. Hanna Lis pracowała w "Panoramie" TVP 2 (fot. TVP)

Hanna Lis będzie miała program w TVN Style – dowiedział się „Presserwis”. Od jesieni poprowadzi w tym kanale kulinarno-podróżniczą audycję „Bez planu”.

W programie Hana Lis będzie prezentować specjalności kuchni różnych krajów, odwiedzając małe, ukryte przed turystami lokale. Zajrzy też na zaplecze, porozmawia z szefami kuchni, odwiedzi lokalne bazary, producentów sera lub wina. Na trasie „Bez planu” znajdą się m.in. Włochy, Szwecja, Portugalia i Rumunia.
Przypomnijmy, że Hanna Lis jest też uczestniczką programu przygodowego "Azja Express", który będzie jedną z nowości jesiennej ramówki głównej anteny TVN.
W lutym br. Hanna Lis przygotowywała nowy dział Styl w serwisie NaTemat.pl i od marca miała nim kierować, do czego jednak nie doszło.
Od maja 2012 roku do 13 stycznia br. dziennikarka prowadziła "Panoramę" TVP 2 - została zwolniona przez nowe władze Telewizji Polskiej. Wcześniej, w latach 2008-2009 prowadziła "Wiadomości" w TVP 1, a w latach 2004-2007 "Wydarzenia" w Polsacie. Była też m.in. prezenterką "Teleexpressu" w TVP 1 i "Dziennika" w TV 4.
Hanna Lis nie odpowiedziała nam na pytanie o jej nowy program.

(RUT, 29.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.