Suzuki bije swoje rekordy sprzedaży w Polsce
Suzuki Motor Poland w czerwcu 2016 roku odnotowało najwyższy miesięczny wynik sprzedaży. Do klientów trafiło 996 samochodów japońskiej marki, aż o 61 proc. niż w czerwcu 2015.
Wpływ na wzrost sprzedaży aut Suzuki ma kampania „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze” stworzona przez Communication Unlimited (w porównaniu z 2013 rokiem rozpoznowalność marki wzrosła o 85 proc. - dane na podstawie badań zleconych przez Suzuki Motor Poland). Za planowanie i zakup mediów do szerokiej kampanii odpowiada dom mediowy Value Media. Pierwszy etap kampanii miał miejsce na początku 2015 roku. Kolejne etapy realizowano w oparciu o trwające od stycznia do marca Baleno Roadshow oraz zaplanowanego na sierpień S-Cross Roadshow. W maju i lipcu trwały kampanie w TVP, TVN i Polsacie. (PR)
(28.07.2016)