TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: wyniki finansowe

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook miał w drugim kwartale ponad 2 miliardy dolarów zysku netto

(fot. pixabay.com)

Facebook miał pod koniec czerwca br. 1,71 miliarda użytkowników miesięcznie - wynika z raportu finansowego firmy. W drugim kwartale 2016 roku firma osiągnęła 6,44 mld dol. przychodu i 2,06 mld dol. zysku netto.

Wyniki firmy były lepsze niż przewidywania analityków. Jak podaje serwis TechCrunch, analitycy z Wall Street przewidywali, że przychody Facebooka w okresie kwieceń-czerwiec wyniosą 6,02 mld dol., podczas gdy faktycznie wyniosły one 6,44 mld dol. (o 59 proc. więcej niż w drugim kwartale ub.r.). Średni przychód z jednego użytkownika wynosi więc 3,82 dol. (z Europejczyków 4,72 dol., z Amerykanów 14,34 dol.) Większość przychodu serwisu pochodzi z reklam (6,24 mld dol.) z czego 83 proc. generują jego odsłony na urządzeniach mobilnych.
Firma zanotowała 2,06 mld dol. zysku netto (wzrost o 186 proc.).
"Nasza społeczność i biznes miały kolejny dobry kwartał. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z wideo, zmierzamy w stronę świata, gdzie wideo będzie sercem naszego serwisu" - komentuje w komunikacie prasowym Mark Zuckerberg, prezes zarządu i główny udziałowiec Facebooka.
Pod koniec czerwca br. Facebook miał 1,71 mld użytkowników korzystających z serwisu przynajmniej raz w miesiącu. 1,13 mld użytkowników korzysta z niego codziennie (1,03 mld z wersji mobilnej).

(JM, 28.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.