Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Kempa został komentatorem w "Szkle kontaktowym" TVN 24

Michał Kempa (fot. Andrzej Wiktor)

Komik i stand-uper Michał Kempa został komentatorem programu "Szkło kontaktowe" w TVN 24.

Zadebiutował w tej roli 24 lipca, dołączając w studiu do prowadzącego, Wojciecha Zimińskiego. Kolejny raz na antenie ma się pojawić w najbliższą niedzielę.
"Szkło kontaktowe" prowadzą: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski. Ostatni dwaj występują też jako komentatorzy. Poza tym komentatorami są: Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Jerzy Iwaszkiewicz, Tomasz Jachimek, Marek Przybylik i Kamil Dąbrowa.
Michał Kempa występuje w talk-show "Kuba Wojewódzki", którego nową edycję TVN szykuje na jesień br. W przeszłości m.in. brał udział w programie "Lubię to" w TVP 1 i wygrał talent show dla stand-uperów w Polsacie "Stand-up, zabij mnie śmiechem". Poprzedni dyrektor TVP 2 Maciej Chmiel zapowiadał, że w jesiennej ramówce Dwójki znajdzie się nowy cykl satyryczny "Program typu show", tworzony m.in. przez Michała Kempę, ale TVP nie informuje, czy po zmianie dyrektora anteny ten pomysł zostanie zrealizowany.

(RUT, 26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.