Rośnie słuchalność, więc rosną też ceny reklam w RMF FM
Średnia cena w cenniku reklamowym RMF FM, który będzie obowiązywał od 29 sierpnia br., wzrosła o 3,7 proc. Ceny sieci RMF Maxxx i RMF Classic nie zmienią się.
Po podwyżce cen spot w Radiu RMF będzie kosztował średnio 9 972 zł. Wzrosną też ceny w cennikach pakietów: RMF 3D (o 2,8 proc.), RMF na Maxxxa (3 proc.), RMF z Klasą (3,6 proc.) oraz Power FM (2,2 proc.), przy czym sieć RMF Maxxx i pakiety RMF 3D, RMF na Maxxxa oraz Power FM zostają uzupełnione o krakowską Radiofonię.
„Zmiana cen w RMF FM jest niższa niż wzrost słuchalności” – podkreślił cytowany w komunikacie prasowym Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. „Jesteśmy dobrze przygotowani na jesień, kiedy to większość reklamodawców cechuje wzmożona aktywność reklamowa” - dodał.
W drugim kwartale br. RMF FM miał 25,4 proc. udziału w czasie słuchania - wobec 24,2 proc. w analogicznym okresie ub.r. (najnowsza fala badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown, fala kwiecień-czerwiec).
Nowy cennik Grupy RMF ma obowiązywać do 1 stycznia 2017 roku.
(RUT, 26.07.2016)