Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koncert „Przebojowe lato Radia ZET i Polsatu - Uniejów” z dobrym wynikiem

(fot. Radio ZET)

To był jeden z najważniejszych muzycznych wieczorów wakacji. Koncert „Przebojowe lato Radia ZET i Polsatu” w Uniejowie oglądało średnio ponad 1,8 mln widzów. W trakcie nadawania Telewizja POLSAT była liderem wieczornego pasma w obu grupach audytoryjnych. Udziały stacji wyniosły 14,2 % w grupie wszystkich badanych oraz 14,9 % w grupie wiekowej 16-49.

W niedzielny wieczór nieco kapryśna aura tegorocznych wakacji zdecydowanie sprzyjała. Uniejów rozbłysnął wszystkimi kolorami lata, publiczności dopisywał humor, a atmosfera była doskonała. Trudno się dziwić, bo sceną zawładnęli artyści, bez których trudno wyobrazić sobie wakacyjną zabawę. W plebiscycie na przebój lata wygrał Rafał Brzozowski z piosenką „Tak blisko”.

Koncert otworzyła Formacja Nieżywych Schabuff swoim niezmiennie aktualnym od dwudziestu lat „Latem”. Temperatura podniosła się jeszcze bardziej, gdy Big Day przypomniał „W dzień gorącego lata” z płyty „Iluminacja”. A gdy na scenę wkroczyli muzycy najpopularniejszego w ubiegłej dekadzie zespołu „Feel” wierni fani byli zachwyceni. Grupa zagrała „No pokaż na co Cię stać”, „A gdy jest już ciemno” i swój najnowszy singiel „Swoje szczęście znam”, który po publikacji w sieci zanotował już ponad 1,5 miliona odsłon. Wieczór ten okazał się także wieczorem powrotów – Kasia Stankiewicz ponownie stała się wokalistką Varius Manx. Piosenkarka wraz z zespołem wykonała jeden z największych hitów z czasów ich współpracy, czyli „Orła Cień”. Rafał Brzozowski znów był „Tak blisko”, a później uwiódł publiczność w zmysłowym duecie z Natalią Szroeder. Z kolei znany z sympatii do alternatywnych klimatów Sidney Polak wprowadził do koncertu hiphopowe rytmy, a Sami powrócili do „Lata 2000”. Lider zespołu Kombii, Grzegorz Skawiński 6 lipca obchodził 62 urodziny. Swoim występem udowodnił, że wciąż jest w doskonałej formie, a hity Kombii nie zestarzeją się nigdy. Zespół zaprezentował swoje największe przeboje: m.in.: „Słodkiego miłego życia”. Publiczność dobrze „zapamiętała” Dominikę Gawędę, wokalistkę Blue Cafe, która zaśpiewała również własną wersję słynnej „Lambady”. 

Koncert poprowadzili: wokalistka Natalia Szroeder, Maciej Dowbor i dziennikarz Radia ZET Damian Michałowski.

Dane: Telewizja Polsat za Nielsen Audience Measurement

Krzysztof Drozd
Dział PR
Telewizja POLSAT Sp. z o.o.

(26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.