Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Czyż odchodzi z TVP Info, jego program ma zostać

Marek Czyż (fot. TVP)

Marek Czyż odszedł z TVP. Wczoraj zrezygnował z prowadzenia programu „Bez retuszu”.

„O takich sprawach, tylko bez retuszu. Starczy. Widzom dziękuję, zespół pozdrawiam” - napisał wczoraj na Facebooku Marek Czyż. Także wczoraj (rano) poinformował przełożonych, że rezygnuje ze współpracy z Telewizją Polską.
- Nie mogę pracować w firmie, w której nie wiem, czy za dwa tygodnie moi przełożeni uznają, że nadaję się do tej pracy czy już nie. Muszę znaleźć sobie zajęcie, które daje mi stabilizację, a praca w TVP jest teraz, delikatnie mówiąc, mało stabilnym zajęciem. Jestem za dorosły, aby pracować w takich warunkach – mówi Marek Czyż. W maju br. dziennikarz został odsunięty od prowadzenia programu publicystycznego "Forum" w TVP Info.
- Nie braliśmy pod uwagę rozstania z panem Markiem Czyżem. Program „Bez retuszu” będzie wciąż emitowany – zapewnia Magdalena Łobodzińska, rzeczniczka prasowa TVP. Audycja „Bez retuszu” debiutowała w maju 2014 roku. Emitowana była w niedziele o godz. 20.40 w TVP Info - Program został zawieszony na miesiąc. Potrzebny jest czas m.in. na zmianę scenerii – mówi Marek Czyż.
Od 25 kwietnia br. w katowickim oddziale Telewizji Polskiej emitowany jest nowy program publicystyczny Marka Czyża pt. „Czyżby?”. Dziennikarz ma podpisaną umowę z TVP 3 Katowice do końca sierpnia br.

(IKO, 26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.