Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sport.pl oficjalnym partnerem medialnym AZS Politechniki Warszawskiej

Od dziś, 25 lipca br. serwis Sport.pl jest oficjalnym partnerem medialnym klubu siatkarskiego AZS Politechnika Warszawska. Partnerstwo zostało ogłoszone podczas konferencji prasowej, na której zapowiedziano także przejście do klubu Andrzeja Wrony, mistrza świata w siatkówce mężczyzn z 2014 roku.

W serwisie Sport.pl powstanie specjalny dział azspolitechnika.sport.pl poświęcony AZS Politechnice Warszawskiej, w którym fani przeczytają relacje ze spotkań, poznają sylwetki siatkarzy i będą mogli na bieżąco śledzić wyniki oraz wszelkie nowinki dotyczące ich ulubionej drużyny. W serwisie pojawią się również oficjalne materiały wideo tworzone przez klub.

Sport.pl będzie współpracował z AZS Politechniką Warszawską również w mediach społecznościowych, gdzie wspólnie będą promować publikacje ze strony azspolitechnika.sport.pl oraz relacje LIVE prowadzone przez dziennikarzy Sport.pl.

- AZS Politechnika Warszawska ma duży potencjał marketingowy, który wspólnie postaramy się wykorzystać, aby promować wśród kibiców polską ligę siatkówki. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej dotychczasowej współpracy ze sportowcami i chcemy ją kontynuować, razem tworząc materiały, które spodobają się kibicom - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Sport.pl.

Zespół serwisu przeszkoli niektórych zawodników pod kątem działań marketingowych, a także będzie współpracował z nimi, tworząc materiały promocyjne oraz treści do mediów społecznościowych - m.in. na profil Sport.pl w aplikacji Snapchat. Dotychczas w ten sposób ze Sport.pl współpracował m.in. Andrzej Wrona, środkowy reprezentacji Polski, który w najbliższym sezonie wraca do Warszawy i zagra w zespole AZS Politechniki Warszawskiej.

Aleksandra Wawrzos
specjalista ds. komunikacji
AGORA SA

(25.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.