Udany start tygodnika dla przeciwników Brexitu
Premierowy numer tygodnika ”The New European”, pisma skierowanego do zwolenników pozostania Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej, sprzedał się lepiej niż przewidywał jego wydawca.
Pierwszy numer pisma rozszedł się w ponad 40 tys. egz. Wydawnictwo Archant, którego nakładem ukazuje się ”The New European”, podkreśla, że sprzedaż drugiego numeru (z minionego piątku) też była dobra - dokładne dane będą znane w przyszłym tygodniu. Dzisiaj do sprzedaży trafia trzeci numer tygodnika.
Pismo dystrybuowane jest w Londynie, Manchesterze i Liverpoolu oraz miejscowościach na południu Wielkiej Brytanii, czyli tam, gdzie podczas niedawnego referendum było najwięcej przeciwników Brexitu. Wydawnictwo Archant początkowo planowało wydanie tylko czterech numerów, ale po pozytywnych danych o sprzedaży nie wyklucza kontynuacji projektu. Media branżowe szacują, że rentowność tego tytułu gwarantuje średnia sprzedaż 10-15 tys. egz.
(LL, 22.07.2016)