Orlen negocjuje sponsorowanie Pride of Poland, choć organizatorzy już go promują jako głównego sponsora
Organizatorzy XXXVIII Narodowego Pokazu Koni Arabskich Czystej Krwi i aukcji Pride of Poland w reklamach informują, że sponsorem głównym wydarzenia jest Orlen, choć firma przekonuje, że rozmowy o współpracy są jeszcze prowadzone.
Na łamach wtorkowego wydania "Rzeczpospolitej" zamieszczono reklamę informującą o Święcie Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland. Zaznaczono w niej, że sponsorem głównym wydarzenia jest Orlen. Podobna informacja jest na stronie internetowej imprezy. - Obecnie prowadzimy rozmowy z organizatorami Święta Konia Arabskiego i aukcji konia Pride of Poland na temat ewentualnego wsparcia dla tych przedsięwzięć, jednakże z zasady nie ujawniamy szczegółów jakichkolwiek rozmów. Udzielamy informacji tylko w przypadku projektów, które stają się faktem - odpowiedziało "Presserwisowi" biuro prasowe PKN Orlen.
W kwietniu br. z organizowania wydarzenia wycofała się firma Polturf. Wcześniej odwołano wieloletnich szefów prestiżowych hodowli, a niektórzy klienci zbojkotowali aukcję koni arabskich.
Organizatorami wydarzenia, które ma honorowy patronat prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, są: Stadnina Koni w Janowie Podlaskim, Agencja Nieruchomości Rolnych oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Obok sponsora głównego organizatorzy wymieniają partnerów strategicznych - Lotto i PKO Bank Polski.
XXXVIII Narodowy Pokaz Koni Czystej Krwi Arabskiej odbędzie się 12-16 sierpnia br. w Janowie Podlaskim.
(DR, 21.07.2016)