Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski po Euro 2016 najbardziej kojarzony jest z marką T-Mobile

Choć Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i piłkarz Bayernu Monachium, podczas Euro 2016 wystąpił w wielu kampaniach reklamowych, to trzy czwarte Polaków kojarzy go ze spotem T-Mobile – wynika z analizy ARC Rynek i Opinia przeprowadzonej na zlecenie Starcom Polska.

Jeszcze przed rozpoczęciem Euro 2016 Lewandowski nawiązał współpracę reklamową z wieloma firmami - m.in. Huawei, Vistulą, Head & Shoulders, Coca-Colą. Wystąpił także w kampaniach społecznych Narodowego Centrum Krwi i UNICEF. Figurki z jego podobizną promowały markę Lotos. Brał udział w działaniach reklamowych Nike, a wspólnie z Tomaszem Kotem śpiewał w reklamie T-Mobile, która wśród internautów budziła skrajne emocje. Spośród wymienionych marek Polacy najbardziej kojarzą Lewandowskiego z tą ostatnią. Na operatora wskazało 74 proc. respondentów (badanie przeprowadzono metodą CAWI w dniach 6-8 czerwca i 11-14 lipca na próbie 931 i 922 respondentów). Kampania T-Mobile z udziałem Lewandowskiego i aktora Tomasza Kota rozpoczęła się w czerwcu, a prowadzona była m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i w radiu.
Z kolei działania reklamowe kolejnej firmy z udziałem Lewandowskiego - Huawei (na markę tę było 32 proc. wskazań) ruszyły w listopadzie ub.r. Szeroka kampania pod hasłem "Make it Possible" obejmowała m.in. telewizję, Internet i nośniki zewnętrzne. Piłkarz został ambasadorem tej marki technologicznej nie tylko w Polsce, ale i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

27 proc. respondentów z Lewandowskim łączy szampony Head & Shoulders. Wizerunek piłkarza został wykorzystany w kampanii brandu od maja br. Jej hasło to:
"Na barkach kapitana spoczywa wiele, tylko nie łupież".
W zestawieniu znalazły się także marki: Gillette (25 proc. wskazań), Vistula (15 proc.), Coca-Cola - to także
sponsor Euro 2016 (8 proc.), Opel (8 proc.), Nike - sponsor reprezentacji Polski (7 proc.), FIFA/EA Sports (7 proc.), Play (6 proc.), Grupa Lotos - główny sponsor reprezentacji Polski (6 proc.), Orange - sponsor Euro 2016 (4 proc.) i UNICEF (4 proc.).

(DR, 21.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.