Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klepacz i Twardowski odchodzą z DDB&tribal i będą kierować kreacją w O&M

Tytus Klepacz, digital creative director, i Maciej Twardowski, creative director w DDB&tribal, od listopada będą dyrektorami kreacji agencji Ogilvy & Mather.

Klepacz i Twardowski zajmą jako team stanowisko opuszczane przez Macieja Maraska, executive creative directora w Ogilvy & Mather. Rozpoczną pracę dla klientów nowego pracodawcy na początku listopada br. Do tego Maraska (odchodzi z końcem lipca) będzie zastępował Marcin Mroczek, deputy creative director.
Według Zuzanny Warownej-Toruńskiej, dyrektor zarządzającej Ogilvy & Mather, o wyborze teamu Klepacz - Twardowski zdecydowały trzy rzeczy. - Po pierwsze jasna wizja roli dyrektora kreacji nie tylko w zespole, ale także w relacjach z klientami. Po drugie ogranie całego naszego rozległego portfolio klientów. Po trzecie zrozumienie, że big idea jest ważna, ale ważny jest też konsument, który oczekuje komunikacji we wszystkich kanałach. Obaj doskonale się uzupełniają. Tytus wyrósł ze świata digitalu, ale doskonale opanował ATL, Maciej zaś doskonale porusza się po digitalu, ale wyrósł z ATL - uzasadnia wybór Warowna-Toruńska.
Tytus Klepacz dołączył do DDB&tribal w październiku 2014 roku, wcześniej od 2012 roku pracował w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt jako associate creative director. Jeszcze wcześniej Klepacz pracował w Change Integrated, skąd przeniósł się do Euro RSCG Digital (Havas Digital) na stanowisko dyrektora kreacji.
Maciej Twardowski dołączył do działu kreacji agencji DDB Warszawa jako senior art director w 2010 roku. Wcześniej pracował w Wunderman i Young & Rubicam. 
Przez ostatnie trzy lata pracowali razem w DDB&tribal, gdzie przede wszystkim byli odpowiedzialni za całościową komunikację McDonald’s i PZU. Współtworzyli platformę #mamsmakanamaka. Z Marcinem Dorocińskim zapewniali spokój i pomagali powołać do życia Niestraszki dla PZU. Dla Polskich Linii Lotniczych przygotowali akcję #KISSaLOT, dzięki której LOT jako pierwsza polska marka zdobył nagrodę Facebook Awards. Wcześniej, pracując jeszcze osobno, tworzyli dla PKO format "Szymon na krańcach świata" oraz kompleksową komunikację napoju Tiger.
Należą do najczęściej nagradzanych kreatywnych. Ich prace otrzymały ponad 120 nagród za kreację, warsztat i efektywność.
Na razie nie wiadomo, czy ich stanowiska w DDB&tribal będą ponownie obsadzane. Działem kreacji tej agencji zarządza duży zespół menedżerów. Szefami kreacji na stanowiskach executive creative director są Maciej Waligóra i Zuzanna Duchniewska-Sobczak. Zarządzali oni działem wraz z dyrektorami.

(AMS, 21.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.