Producent Super Ruchacza liczy na social media w promowaniu napoju Żołnierze Wyklęci
(fot. superruchacz.com)
W sierpniu na sklepowych półkach pojawi się napój energetyczny firmy 8k Group - Żołnierze Wyklęci. Firma nie planuje kampanii reklamowej, a jedynie działania PR.
Napój ma być sprzedawany w kilkuset sklepach w różnych regionach Polski. Firma nie planuje kampanii reklamowej. - Napój jest na tyle egzotyczny i podatny na szerowanie w social media, że sam się powinien obronić - mówi Marek Bartosiński z 8k Group.
Skąd pomysł, aby produkt przeznaczony do picia nazwać Żołnierze Wyklęci? - Owszem, nazwa jest kontrowersyjna, ale doskonale wpisuje się w modę na koszulkowy patriotyzm, jaki panuje ostatnio w naszym kraju. Strategią naszej firmy jest wprowadzanie na rynek produktów nietypowych i budzących emocje. Nazywamy to performance'em biznesowym - odpowiada Bartosiński.
Toruńska firma 8k Group produkuje także napój energetyczny Super Ruchacz.
(DR, 21.07.2016)