Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

VERVA Street Racing wraca na ulice

Najszybsze, najdroższe, najbardziej zaskakujące samochody, sportowa adrenalina towarzysząca wyścigom, koncerty i moc atrakcji dla najmłodszych – to czeka odwiedzających tegoroczną edycję VERVA Street Racing. Już 17 września 2016 na błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie fani motoryzacji będą mogli nie tylko zajrzeć pod maski legendarnych i unikalnych aut, ale także dzięki całodniowemu, bezpłatnemu, Pit Party podzielić się swoją pasją z rodziną.

Tegoroczna, siódma edycja, VERVA Street Racing odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego, gdzie część terenu zamieni się w asfaltową arenę. Do uczestnictwa
w imprezie organizatorzy zapraszają nie tylko zagorzałych fanów motosportu, ale całe rodziny.
Na najmłodszych czekać będzie specjalnie przygotowana strefa zabaw,
a dziecięcy animatorzy zadbają o liczne atrakcje.
Wspólne doświadczenia, emocje, energia, a to wszystko w spektakularnym, motoryzacyjnym kontekście.

VERVA Street Racing to kultowe wydarzenie dla fanów sportów motorowych.
Co roku zaskakuje nowatorskimi rozwiązaniami, dostarczając wielu emocji. W tym roku, po trzech latach na Stadionie Narodowym, wracamy na ulice! Czeka nas otwarte, niebiletowane, największe w naszej części Europy Pit Party, połączone z pokazami motoryzacyjnymii kaskaderskimi oraz koncertami największych polskich gwiazd. Obok legend motoryzacji, zobaczyć będzie można najnowsze pojazdy”.
na wydarzenie zaprasza Rafał Pasieka, dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen. „Jesteśmy pewni, że podczas Narodowego Festiwalu Motoryzacji nie zabraknie atrakcji zarówno dla dużych, jak i dla małych widzów”dodaje.

Na specjalnie przygotowanym torze będzie można obserwować rywalizację najlepszych polskich rajdowców oraz samochodów klasy GT3. Nie zabraknie także spektakularnych pokazów przygotowywanych przez drifterów, zawodników FMX czy stunterów. Emocjom na arenie towarzyszyć będzie największa wystawa samochodów w Polsce. Bez wątpienia będzie to prawdziwa gratka kolekcjonerów pamiątkowych zdjęć i łowców autografów.

To tylko część atrakcji, jakie przygotowują organizatorzy tegorocznej edycji VERVA Street Racing. Narodowy Festiwal Motoryzacji odbędzie się 17 września na błoniach Stadionu Narodowego.

Więcej informacji na:
Vervastreetracing.pl/
Facebook.com/vervastreetracing

Instagram.com/vervastreetracing/

 Kontakt dla mediów:

 Paweł Dudko, WALK PR, [email protected], +48 502 48 5432

 Akredytacje:

 [email protected]

(20.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.