W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydarzenia w Nicei i Turcji zwiększyły ruch w internetowych serwisach informacyjnych

Internetowe serwisy informacyjne zanotowały w dniach ataku terrorystycznego w Nicei i nieudanego przewrotu w Turcji kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby użytkowników - wynika z danych badania PBI/Gemius.

Serwisy informacyjne i publicystyczne portalu Onet.pl miały w piątek 15 lipca 3,05 mln użytkowników - to o 67 proc. więcej, niż w ten dzień tydzień wcześniej. Rano serwisy informacyjne donosiły o ataku terrorystycznym w Nicei (rozpoczął się się ok. 22.30 w czwartek), a wieczorem o przewrocie wojskowym w Turcji. Na kolejnych miejscach znalazły się: Grupa WP - 1,93 mln (wzrost o 49 proc.), Grupa Interia.pl - 1,54 mln (wzrost o 43 proc.), Grupa Polska Press - 1,53 mln (wzrost o 16 proc.), Grupa Gazeta.pl - 1,5 mln (wzrost o 25 proc.), Grupa TVN - 1,38 mln (wzrost o 63 proc.), Grupa Cyfrowy Polsat - 650 tys. (wzrost o 35 tys.), Grupa NaTemat.pl - 552 tys. (wzrost o 11 proc.).
Wzrost zanotowały też strony główne portali horyzontalnych. W piątek 15 lipca najpopularniejsza była strona główna Onet.pl - 3,42 mln (wzrost tydzień do tygodnia o 22 proc.), wyprzedzając Wp.pl - 2,78 mln (wzrost o 17 proc.), Interia.pl - 1,43 mln (wzrost o 13 proc.) i Gazeta.pl - 860 tys. (wzrost o 19 proc.).
Zwiększoną popularność serwisy odnotowywały też kolejnego dnia, w sobotę 16 lipca. Liderem były serwisy informacyjne Grupy Onet-RASP, które zanotowały również największy wzrost w porównaniu z poprzednim tygodniem - o 29 proc. (do 2,17 mln). Trzy grupy zanotowały spadki w porównaniu z poprzednim tygodniem: Gazeta.pl, Cyfrowy Polsat i NaTemat.pl. 

Create bar charts

(JM, 20.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.