Cennik reklamowy TVP: mecze naszych siatkarzy w Rio droższe od spotkań szczypiornistów
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień br. Najdroższe reklamy są wokół transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro.
Najwyżej wyceniono spoty przy meczach polskich siatkarzy. Ceny 30-sekundowych reklam w TVP 1 dochodzą do 53 tys. zł – tyle trzeba zapłacić za emisję spotu przy meczu Polska – Argentyna. Jeśli Polacy wyjdą z grupy, ceny spotów wzrosną – w przypadku ćwierćfinału sięgną 60,9 tys. zł, półfinału – 64,6 tys. zł, a finału – 76,2 tys. zł.
W TVP 2 spośród transmisji z Rio najdroższe będą reklamy przy spotkaniach polskich szczypiornistów – dojdą do 27,8 tys. zł podczas meczu Polska – Brazylia. Jeśli polska reprezentacja zagra w ćwierćfinale, ceny wzrosną do 29,3 tys. zł, w półfinale – 50,6 tys. zł, a w finale – 58,1 tys. zł.
Poza transmisjami z aren sportowych Rio najwięcej trzeba będzie zapłacić za reklamy przy serialu ”M jak miłość”, którego premierowe odcinki wracają na antenę w poniedziałek 29 sierpnia. Najwyżej wyceniony spot ma kosztować 39,3 tys. zł – o 10,7 proc. więcej od najdroższego spotu z sierpnia ub.r.
(KOZ, 19.07.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)