Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Badanie KIM  |  Prezenterka Wydarzeń 24  |  Kto liderem kanałów sportowych?  |  Małgorzata Libelt-Zielonacka  |  "Twój Styl" z akcją  |  Operator kablowy Asta-Net uruchomił   |  Jubileusz "Elle"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio pół miliona widzów gromadzą wywiady Konrada Piaseckiego w TVN 24

Najwięcej widzów do ”Piaskiem po oczach” przyciągnął prof. Andrzej Rzepliński

W sezonie 2015/2016 program Konrada Piaseckiego ”Piaskiem po oczach” przyciągał do TVN 24 średnio 496,4 tys. widzów - o 166 proc. więcej, niż w sezonie 2014/2015.

Program ”Piaskiem po oczach” emitowany był od 4 września ub.r. do 15 lipca br. w piątki o 20. Najwięcej widzów – 956,3 tys. – przyciągnęła rozmowa Konrada Piaseckiego z prezesem Trybunału Konstytucyjnego prof. Andrzejem Rzeplińskim, pokazana 18 grudnia ub.r.
Kanał TVN 24 w trakcie emitowania ”Piaskiem po oczach” uzyskiwał średnio 3,47 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP Info (3,97 proc.), ale więcej od Polsat News (0,67 proc.). W grupie komercyjnej kanał był liderem telewizji informacyjnych z udziałem na poziomie 1,84 proc., podczas gdy TVP Info miał 1,26 proc., a Polsat News – 0,42 proc.
Dla porównania, w sezonie 2014/2015 program ”Piaskiem po oczach” śledziło średnio 330,1 tys. widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 19.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.