Biedronka będzie się promować w Centrum Medialnym Światowych Dni Młodzieży
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Agencję Prasową z Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka będzie partnerem Centrum Prasowego PAP, które organizuje Centrum Medialne do obsługi Światowych Dni Młodzieży.
Logotyp Biedronki już pojawił się w serwisie Pope2016.com, którego częścią jest wirtualny newsroom dla dziennikarzy obsługujących wydarzenie. Ponadto w Centrum Medialnym ŚDM mieszczącym się na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie firma przygotuje dla dziennikarzy strefy relaksu z leżakami i trzy stoiska z bezpłatnym cateringiem. Biedronka będzie też promować produkty od polskich dostawców na degustacjach w centrum prasowym. Zaoferuje m.in. mleko, słodycze, przekąski (m.in. jabłka).
Biedronka wsparła finansowo również Zakon Maltański, który odpowiada za ratowników i wolontariuszy uczestniczących w zabezpieczeniu medycznym uroczystości i obsługę sektora dla niepełnosprawnych.
(JM, 19.07.2016)