Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "W Sieci" opublikował dwie strony sprostowań od Lisa, Kuźniara i RASP

Tygodnik "W Sieci" w bieżącym numerze opublikował 16 sprostowań do artykułu Krzysztofa Feusette'a.

Wszystkie sprostowania odnoszą się do tekstu "Do widzenia, do jutra" opublikowanego w numerze "W Sieci" z 13 czerwca br. Feusette pisał w nim o Jarosławie Kuźniarze i Tomaszu Lisie, twierdząc m.in., że "ogromne jak ich ego gwiazdy małego ekranu wyraźnie gasną w oczach". Redakcja otrzymała po sześć sprostowań w imieniu Tomasza Lisa i Jarosława Kuźniara oraz cztery od Ringier Axel Springer Polska. W ich treści są m.in. zaprzeczenia, że "w karierze Tomasza Lisa od czasu wyborów coś się kończy, a niewiele zaczyna" albo zapewnienia wydawcy, iż "pozycja zawodowa Tomasza Lisa i Jarosława Kuźniara nie uległa w ostatnim czasie pogorszeniu", a "Newsweek Polska" nie jest "propagandowym biuletynem". W sumie treść wszystkich sprostowań jest w podobnym tonie i zajmuje dwie strony tygodnika. Dlaczego redakcja "W Sieci" zdecydowała się je wszystkie opublikować? - Prostowanie opinii co do spadku lub wzrostu czyjejś kariery i że coś jest postrzegane jako skrajnie upartyjniony biuletyn lub jako niezależna gazeta to kuriozum. To pokazuje pychę i zarozumiałość tych ludzi oraz nieumiejętność poruszania się na wolnym rynku i niezrozumienie wolności słowa, która jest też prawem do oceny - odpowiada Michał Karnowski, członek zarządu spółki Fratria, będącej wydawcą "W Sieci".
Biuro prasowe wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska nie chce komentować swoich sprostowań przesłanych do "W Sieci". - Opublikowany artykuł wymagał osobnego sprostowania każdej nieprawdziwej kwestii - tylko tyle mówi Piotr Kaniowski, group PR manager w Grupie Onet-RASP. Z kolei Tomasz Lis zaznacza, że sprostowaniami zajmowało się wydawnictwo, a dla niego są one "nieważne". - Mnie interesują wyłącznie moje procesy z PiS-owskim biuletynem "W Sieci". Na razie jest dwa do zera - odpowiada "Presserwisowi". Z Jarosławem Kuźniarem nie udało się nam skontaktować.

(JM, 19.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.