Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Euro 2016

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Laczynaspilka.pl podczas Euro 2016 miał ok. 100 tys. użytkowników dziennie

Oficjalny serwis PZPN - Laczynaspilka.pl - podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej średnio przyciągał ponad 98 tys. użytkowników dziennie - wynika z badania PBI/Gemius.

Serwis najpopularniejszy był 13 czerwca, dzień po pierwszym meczu Polaków (z Irlandią Północną) - odwiedziło go wtedy 172 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 434 tys. odsłon.
Liczbę 100 tys. użytkowników serwis przekroczył podczas Euro 2016 jeszcze siedmiokrotnie: 22.06 - 141 tys. (dzień po Polska - Niemcy), 23.06 - 103 tys., 26.06 - 110 tys. (dzień po Polska - Szwajcaria), 27.06 - 154 tys., 28.06 - 111 tys., 1.07 - 107 tys. (dzień po Polska - Portugalia), 4.07 - 130 tys.
Najsłabszy odnotowany wynik serwis osiągnął 9.07 - 61 tys. użytkowników, jednak pod progiem badania PBI/Gemius był aż przez 13 dni turnieju (10-12.06, 14.06, 16-20.06, 24-25.06, 8.07, 10.07).
W sumie w trakcie Euro 2016 serwis miał średnio dziennie 98 456 użytkowników, którzy wygenerowali 215 766 odsłon.

(JM, 14.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.