Serwis Laczynaspilka.pl podczas Euro 2016 miał ok. 100 tys. użytkowników dziennie
Oficjalny serwis PZPN - Laczynaspilka.pl - podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej średnio przyciągał ponad 98 tys. użytkowników dziennie - wynika z badania PBI/Gemius.
Serwis najpopularniejszy był 13 czerwca, dzień po pierwszym meczu Polaków (z Irlandią Północną) - odwiedziło go wtedy 172 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 434 tys. odsłon.
Liczbę 100 tys. użytkowników serwis przekroczył podczas Euro 2016 jeszcze siedmiokrotnie: 22.06 - 141 tys. (dzień po Polska - Niemcy), 23.06 - 103 tys., 26.06 - 110 tys. (dzień po Polska - Szwajcaria), 27.06 - 154 tys., 28.06 - 111 tys., 1.07 - 107 tys. (dzień po Polska - Portugalia), 4.07 - 130 tys.
Najsłabszy odnotowany wynik serwis osiągnął 9.07 - 61 tys. użytkowników, jednak pod progiem badania PBI/Gemius był aż przez 13 dni turnieju (10-12.06, 14.06, 16-20.06, 24-25.06, 8.07, 10.07).
W sumie w trakcie Euro 2016 serwis miał średnio dziennie 98 456 użytkowników, którzy wygenerowali 215 766 odsłon.
(JM, 14.07.2016)