Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Marasek odchodzi z O&M, chwilowo dyrektorem kreatywnym jest Marcin Mroczek

Maciej Marasek (fot. materiały prasowe)

Maciej Marasek, executive creative director w Ogilvy & Mather, z końcem lipca br. rozstaje się z agencją. Nowy dyrektor kreatywny rozpocznie pracę w Ogilvy na początku listopada. Do tego czasu obowiązki będzie pełnił Marcin Mroczek, deputy creative director.

„Po dwóch latach wyjątkowo intensywnej, ale też ciekawej pracy udało nam się dużo wspólnie osiągnąć i bardzo cieszy mnie fakt, że Ogilvy wraca na należne mu miejsce. Teraz jednak jest czas na kolejne zmiany. Wizje Zuzy Warownej-Toruńskiej, dyrektor zarządzającej Ogilvy & Mather i moja nieco się różnią, więc zdecydowałem się odejść” - wyjaśnia Marasek powody swojego odejścia.
„Myśląc o następcy Maćka, brałam pod uwagę wiele czynników, bez których tworzenie współczesnej komunikacji nie jest możliwe. Dyrektor kreatywny agencji reklamowej to właściwie najważniejszy partner każdego dyrektora zarządzającego – od niego w dużym stopniu zależy nie tylko sam produkt kreatywny, ale też to, w jaki sposób powstaje. Nadal będziemy pracować nad poszerzaniem kompetencji w wielu obszarach, szczególnie w digitalu” - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy & Mather.
Maciej Marasek stanowisko executive creative director w Ogilvy & Mather objął na początku 2014 roku. Udało mu się zbudować zdolny team kreatywny, co przełożyło się na pozyskanie dużych budżetów, m.in. Żywca i Tesco. W krótkim czasie zdobył silną pozycję także w sieci Ogilvy – był zapraszany jako ekspert do międzynarodowych przetargów (m.in. TK Maxx).
Marasek to wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8, a przed dołączeniem do O&M współwłaściciel agencji 2012 Agency. Do Ogilvy & Mather wrócił po 11 latach - był związany z kreacją tej agencji przed założeniem ze wspólnikami agencji Red8.
Karierę rozpoczynał od słynnej kampanii „Łódka Bols”, pracował dla m.in. Zelmera (kampania "Dobrze wiemy, co tak naprawdę robicie z naszymi produktami"), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego ("Teraz to mi to Lotto"), Castoramy ("Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu") i Fortuny ("Najlepsze owoce w roli soku").

(AMS, 14.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.