"Pokaż, jak bawisz się z Leszkiem na Woodstocku" i inne kampanie sponsorów Przystanku Woodstock
"Pokaż, jak bawisz się z Leszkiem" - konkurs marki dla festiwalowiczów
Sponsorzy 22. Festiwalu Przystanek Woodstock w kampaniach i promocjach nawiązują do imprezy, które rozpoczyna się dziś w Kostrzynie nad Odrą. Festiwal potrwa do soboty 16 lipca. To okazja dla zaistnienia wielu marek w świadomości młodych konsumentów.
Sponsorami głównymi festiwalu są: Lech (Kompania Piwowarska), Play, Bank Pekao SA, Allegro i MasterCard. Z okazji 22. edycji imprezy przygotowali dla uczestników konkursy i inne atrakcje eksponujące logo marki. O sponsoringu i współpracy z festiwalem informują także w kampaniach reklamowych.
Kompania Piwowarska po raz trzeci zdecydowała, by marka Lech była sponsorem głównym Przystanku Woodstock, o czym informuje w kampanii reklamowej "Grasz czy grasz". Działania prowadzone są na nośnikach zewnętrznych i w Internecie. Ponadto przygotowano konkurs "Pokaż, jak bawisz się z Leszkiem na Woodstocku". Aby wziąć w nim udział, wystarczy na Instagramie zamieścić zdjęcie z piwem marki Lech. Na tegorocznym festiwalu zostaną rozstawione dwie strefy: Lecha i Lecha Free, gdzie będzie można napić się piwa, posłuchać muzyki, skorzystać z mgiełki wodnej albo zadbać o imprezowy image i stworzyć oryginalną fryzurę, tzw. zielonego irokeza. Ponadto Kompania Piwowarska przygotowała limitowane edycje puszek, jedna z nich dostępna będzie tylko na terenie festiwalu. Producent piwa zadba także o bezpieczną zabawę za sprawą mobilnego "Trzeźwobusa".
Grupa Allegro przygotowała m.in. diabelski młyn i plac zabaw dla najmłodszych. Poza tym w ramach kampanii "Kręć kilometry" będzie można na rowerach stacjonarnych "przejechać" jak najdłuższą drogę dla swojego miasta. Im większy dystans, tym większy parking rowerowy ze stojakami w konkretnym mieście. W strefie Allegro rozstawiony zostanie diabelski młyn z logo marki. By na niego wejść, wystarczy pokazać przepustkę - bransoletkę zdobytą w zamian za nagranie swojej odpowiedzi na pytanie Allegro: "Czego szukasz na Woodstock?" albo za przejechanie dwóch kilometrów w strefie "Kręć kilometry". Podczas festiwalu w mediach społecznościowych będzie można śledzić, jak bawią się jego uczestnicy. Allegro uruchomi możliwość przesyłania specjalnych festiwalowych pozdrowień (w formie animacji) i oznaczanie ich w social media (Facebook, Instagram, Twitter) hasztagami. Ponadto bus Allegro będzie przywoził festiwalowiczów z dworca na pole namiotowe.
Kampanię związaną z zaangażowaniem w Przystanek Woodstock prowadzi także Bank Pekao SA. Firma promuje kartę debetową specjalnie przygotowaną na tegoroczny festiwal. - Kampania jest prowadzona na stronach WWW Pekao, WOŚP i Woodstock, Kręcioła oraz na portalach społecznościowych WOŚP i Pekao. Jednym z elementów działań wizerunkowych jest konkurs promujący płatności bezgotówkowe wśród woodstockowiczów. Wystarczy podczas Festiwalu dokonać pięciu transakcji bezgotówkowych dowolną kartą MasterCard lub aplikacją PeoPay, aby otrzymać specjalny woodstockowy plecak - mówi Tomasz Bogusławski z biura komunikacji Pekao SA. - Jesteśmy partnerem Festiwalu Przystanek Woodstock po raz piąty. Jak co roku – we współpracy z Bankiem Pekao SA – dostarczamy festiwalowiczom szybkie i bezpieczne bezgotówkowe płatności zbliżeniowe (w blisko 200 punktach handlowych na terenie festiwalu) - mówi Anna Marciniak, communications manager MasterCard Europe. Wskazuje, że w tym roku firma przygotowała trzydniowe warsztaty samby z profesjonalnymi instruktorami. - Na zakończenie festiwalu uczestnicy zaprezentują zdobyte umiejętności w kolorowej paradzie – dodaje Anna Marciniak.
Play z okazji festiwalu oferuje swoim klientom (również tym korzystającym z Play na kartę) możliwość korzystania z serwisu streamingowego Tidal przez tydzień za darmo. W tym serwisie powstała także specjalna festiwalowa playlista. Fani muzyki, którzy będą bawić się na Przystanku Woodstock, będą mogli skorzystać z nielimitowanych rozmów i 2 GB Internetu (Play na Kartę i MIX) oraz stworzonej z myślą o nich aplikacji na urządzenia mobile (iOS i Android). Operator rozstawi także m.in. strefę gamingową (prowadzoną przez popularnych youtuberów, m.in. Izaka), strefę klasyków YouTube'a (prowadzoną przez Macieja Dąbrowskiego, autora kanału "Z dupy") i strefę kolorów (prowadzoną przez Red Lipstick Monster).
(DR, 14.07.2016)