Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hansen Media wydało dwumiesięcznik dla przedsiębiorców - "Man"

"Man" to nowy dwumiesięcznik dla przedsiębiorców

Wydawnictwo Hansen Media wydało dwumiesięcznik „Man”. Magazyn pozycjonowany jest jako pismo luksusowe dla mężczyzn. Od 25 lipca br. tytuł dostępny będzie w wybranych punktach sprzedaży.

W magazynie znajdują się teksty z zakresu biznesu i finansów, rozmowy z przedsiębiorcami dotyczące skutecznego zarządzania, porady coachingowe i teksty o podróżach i sporcie. Tematem okładkowym pierwszego numeru jest rozmowa z Andrzejem Blikle, przedsiębiorcą i pracownikiem naukowym.
W redakcji pisma pracuje 12 osób. Redaktorem naczelnym jest Piotr Meissner, a za szatę graficzną odpowiada Andrzej Jakuszko. We wstępniaku naczelny zaznacza, że w magazynie nie ma „michałków” i „zapychaczy”. „Testy blenderów czy artykuły o tajemnicach Trójkąta Bermudzkiego zostawiamy innym. Stawiamy na cenionych ekspertów” - informuje Meissner.
Magazyn ma 66 stron. Pierwszy, czerwcowo-lipcowy numer został wydany w nakładzie 2 tys. egz. i rozesłany do 2 tys. prenumeratorów (kadra zarządzająca największych spółek w Polsce), dla których magazyn jest bezpłatny. Numer sierpniowo-wrześniowy pojawi się w sprzedaży 25 lipca br. w nakładzie 5 tys. egz., z czego 4 tys. trafi do prenumeratorów, a 1 tys. będzie dostępny w otwartej dystrybucji w cenie 30 zł. Pismo będzie można kupić w wybranych punktach usługowo-handlowych, m.in. w salonach Volvo i klubach fitness Holmes Place.

(IKO, 13.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.