Widownia ”Projekt lady” w TVN rośnie z odcinka na odcinek

"Projekt lady" prowadzi Małgorzata Rozenek (fot. TVN)
Średnio 1,92 mln widzów ogląda w TVN nowy program Małgorzaty Rozenek ”Projekt lady”.
Program nadawany jest w poniedziałki o 20.55, od 27 czerwca br. Pierwszy odcinek przyciągnął 1,74 mln widzów, drugi – 1,89 mln, a trzeci – 2,12 mln. Emitując je, TVN uzyskał 14,16 proc. udziału w rynku - mniej niż Polsat (18,09 proc.), ale więcej od TVP 1 (7,62 proc.) i TVP 2 (5 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy i wyniósł 18,86 proc., podczas gdy Polsatu 22,71 proc., TVP 1 - 5,13 proc., a TVP 2 - 4,23 proc.
”Projekt lady” opiera się na formacie "Damą być" i początkowo miał trafić do wiosennej ramówki TVN, ale ostatecznie stacja zatrzymała go na lato. Jest to najdroższa pozycja w cenniku reklamowym TVN na lipiec br.
W letniej ramówce TVN umieścił jeszcze dwa nowe programy: ”Dom marzeń” i ”Polowanie na mieszkanie”.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 13.07.2016)
